Popular Posts

Friday, December 31, 2010

~~~ HAPPY NEW YEAR ~~~

"Happy new year to you my friends. May Allah blesses u with all the happines, rezeki n yr doa.. 2011 more happines untuk kita semua" :)
Allhamdulillah!!! Allah hu akbar!!! Subahanallah!!! itu yg dapat di ucapkan.. wahhh dah ke alam baru ye.. umur pon dah (+) satu lagi ohh tidakkk.. ni mst org akan tanya soalan yg pelik2.. dah ada ke??? bila nk kawin?? arghhh tu semua soalan2 org lama2.. abai kan je..
 so apa perancangan tahun baru ni?? biar lah menjadi rahsia babyciko.. bukan tak nak bg tau tp itu biar lah menjadi rahsia sendiri.. setiap org pasti akn ada rahsia sebalik  azam tahun baru mereka sendiri.. betul atau tidak terpulang kepada setiap individu itu sendiri.. 
aku masih aku tak de yg baru cuma mungkin lebih matang untuk mewarnai kehidupan aku sediri.. mencari kebahagian.. dan cuba untuk membahgiakan org lain.. mak,abah,along,angah, kak dik, makcik, pak cik, sepupu sepoyang, kawan,teman, sahabat,rakan dan semua semuanya aku cuba nak bahagiakan.. dapat ke? isyhh dah mula dah si hati bertanya2.. hati kan dah pesan berfikan positif sikit.. mmg kita x boleh nk jaga semua hati tapi kita boleh cuba kan..
"ya ALLAH ikatkan lah hati2 kami ya ALLAh supaya terjaga kami dalam ikatan kekeluargaan, persahabatan dan ikatan persaudaraan yang telah Engkau aturkan selama ini ya ALLAH.. hanya pada engkau tempat aku bermohon.."
insaya ALLAH dengan ketentuaan ALLAH dan di sulami dengan doa ditambah dengan keikhlasan dihati nuraini.. insya allah akan terjaga apa yg di hajati.. tidak kiralah untuk apa sekali pon.. 
2011 tahun ini babyciko akan sajikan dengan penuh kegembiran, bukan saja kegembiran dihati tapi juga nuraini... lebih warna ceria dari warna yg gelap.. mungkin juga akan disayangi dan mungkin juga menyayangi.. akan senang sentiasa mencari indintiti diri... akan terus memperjuangkan diri untuk mendekati maha pencipta yg hakiki ALLAH.. akan mencari ilmu2 yg baru untuk dikongsi bersama... insya ALLAH..
 so babyciko.. bukan ringan kerja tahun 2011 ni.. makin besar umur makin banyak kesabaran diri perlu ditingkatkan.. makin banyak juga benda yg harus dipikirkan dengan logik akal ingat tu..  jgn ingat semua kita boleh dapat dengan petik jari je... usaha tu penting.. so GOOD LUCK and ALL THE BEST babyciko.. semoga dibawah rahmat dan sentiasa lurus di jaan ALLAH.. ingat dan tegur lah saya jika saya da melakukan kesalahan..
tiada yg sempurna melainkan NYA.. wasalam...

sabtu (1.1.11@1.45am)





1 comment:

  1. Salam,

    Saya nak tanya soalan biasa saja:-
    (1) Dah ada ke?
    (2) Bila nak kahwin?
    Hehehe.....

    Have a happy and productive 2011.

    ReplyDelete