Popular Posts

Friday, February 4, 2011

becuti ngan adk saya Que Othman

Khamis 3/2/201

semalam yee semalam.. heheh akhirnya saya dapat keluarkan diri saya dari rumah saya sendiri.. untuk melungkan masa bersama adk kesayangan saya yg sorg tu.. mcm ne tak sayang sorang je adk lg pon dia lah yg mewarisi kecomelan saya.. hehehhhehe dia tu lah gula tu lah racun... jgn puji lebih2 nnt ada lak org perasan..

nie adk saya(Que Othman)

ohh yer percutian kali ni sangat jauh berbanding seblmny kalau jalan kaki laa yer.. kalau naik kereta humm sekangkang kera je... Distinasi pilihan kat Alamanda je hehheheh apa leh buat nak pg jauh x boleh ada hamba ALLAH yg perlu dijaga di rumah.. ank2 kucing kesayangan saya dan keluarga..

sepatutnya saya bertemu zura kawan sekolej saya dulu tp rezeki tidak menybelahi kami untuk bertemu. beliau mempunyai tanggungjawab yg perlu dilaksanakan.. menyambut kepulangan suami yang dia cintai... semoga zura dan suami sentiasa dlm keceriaan dan kekal bersama selamanya.. insya ALLAH..

percuti diteruskan dengan tajaan makan tengahari oleh en othman.. ohh ok!! en othman tu abah tercinta kami.. tq Abah... sepanjang emak kat kampung abah lah yg belanja.. bak kata abah lg... "lau nak makan lg lepas ni tunggu abah megais lagi" hehe



...abah saya pakai bju putih...

sesampainya di distinasi............................................... pekara yang pertama dilakukan.............................
nnt sambung kat post akan datang



2 comments: